„Putem cădea adesea în capcana de a-i încadra pe ceilalți în categorii și de a le atribui etichete uneori ireversibile în funcție de dificultățile cu care se confruntă. În terapie, eu îmi propun să interacționez cu celălalt ca individ unic, complex, plin de resurse, nu cu un tipar predefinit sau un diagnostic. “
- Licență – Psihologie, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea „Transilvania” din Brașov (2016-2019)
- Master – Psihologie Clinică- Evaluare și Intervenție Terapeutică, Facultatea de Psihologie și Științele Educaței, Universitatea București (2019-2021)
- Formare psihopedagogică – Modul Psihopedagogic Nivelul I, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea „Transilvania” din Brașov
- Formare psihopedagogică – Modul Psihopedagogic Nivelul II, Departamentul de Formare a Profesorilor, Universitatea din București
- Stagiu de practică de specialitate – DGASPC, sector 3 – Complexul de servicii „Brândușa”
- Atestat de liberă practică în specialitatea Psihologie Clinică, forma de atestare –autonom, eliberat de Colegiul Psihologilor din România
- Atestat de liberă practică în specialitatea Psihoterapie cognitiv-comportamentală individuală și de grup, forma de atestare – supervizare, eliberat de Colegiul Psihologilor din România
- Atestare în furnizarea de servicii psihologice pentru persoane diagnosticate cu tulburări din spectrul autist – Program de formare profesională continuă „Terapie comportamentală aplicată la copiii cu TSA”, avizat de Colegiul Psihologilor din România, în cadrul Asociației Help Autism
- Formare în Psihoterapie cognitiv-comportamentală, Asociația de Terapii Cognitiv Comportamentale și Programe de Reabilitare (2021-2024)