Masajul de relaxare sprijina organismul sa-si recapete starea generala de bine si echilibreaza sistemul nervos.

Pe de alta parte, masajul terapeutic este recomandat cand vrem sa scapam de durerile existente in diferite zone ale corpului nostru.

Masajul de intretinere ne ajuta, asa cum ii spune si numele, sa ne mentinem atat sanatatea mentala cat si cea fizica.

BENEFICIILE MASAJULUI DE RELAXARE

1. Îmbunătățește aspectul pielii

Masajul de relaxare îmbunătățește circulația sângelui, elasticitatea pielii și oxigenarea țesuturilor, astfel că vei vedea rezultate încă de la primele ședințe și te vei bucura de o piele cu un aspect mai ferm. De aceea, acest tip de masaj este recomandat și pentru întreținerea corporală.

2. Îmbunătățește postura

Dacă ai o postură greșită, ar trebui să încerci măcar o ședință săptămânală de masaj de relaxare. Terapia prin masaj te va ajuta să scapi de dureri de spate, îți va detensiona mușchii suprasolicitați în timpul zilei și va susține o postură corectă.

3. Combate simptomele depresiei și anxietății

Academia Americană de Psihiatrie a descoperit că pacienții suferinzi de probleme de natură psihică sau emoțională (depresie, anxietate) care au apelat la terapia prin masaj au început să se simtă mai fericiți și mai relaxați, iar nivelul lor de stres a scăzut.
Din acest motiv, masajul de relaxare este o metodă eficace atât pentru afecțiunile fizice, cât și psihice. Dacă te confrunți cu perioade de stres sau suferi de depresie, ai putea folosi masajul ca terapie complementară, alături de alte modalități de tratament.

4. Te ajută să dormi mai bine

Ai probleme cu somnul? Masajul de relaxare s-a dovedit benefic pentru calmarea nou-născuților iar el are aceleași efecte și asupra adulților și anume reducerea stării de oboseală fizică sau mentală. Dacă suferi de insomnie sau alte tulburări de somn, poți apela cu încredere la această terapie.

5. Ameliorează migrenele

S-a demonstrat că o singură ședință de masaj de relaxare are efecte benefice pentru pacienții care suferă de migrene cronice. Fie că faci parte din această categorie sau doar ai dureri de cap ocazionale, o ședință de masaj de relaxare te va ajuta.

6. Stimulează memoria, concentrarea și atenția

Dacă simți că nu te mai poți concentra la fel ca înainte sau uiți detalii importante din cauza stresului, poți apela la o sesiune de masaj pentru că îmbunătățește funcția cerebrală și te va ajuta să dai un randament mai bun.

7. Ajută la recuperare

În cazul persoanelor care fac efort fizic prelungit, cum sunt atleții de performanță, masajul de relaxare ajută la ameliorarea durerilor sau febrei musculare, astfel că susține o recuperare mult mai rapidă.